Veelgestelde vragen
1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres. Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten? Noteer de persoonlijke boodschap in het veld 'opmerkingen' bij het afrekenen.
2. Ik ben heel laat met het doorgeven van mijn bestelling. Kan het met spoed verzonden worden?
Heb je haast met je bestelling, stuur ons dan even een e-mail (info@littleleather.nl) om te kijken wat we voor je kunnen doen.
3. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn standaard €2,95. Bij bestellingen in Nederland boven de 35 euro, worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag al, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 5 werkdagen. (Tijdens de drukke Sint & Kerst periode ligt de levertijd hoger en moet je er rekening mee houden dat het bij PostNL ook erg druk is waardoor de verzending langer kan duren.)
5. Kan ik mijn bestelling ophalen?
Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen.
6. Ik woon in Scherpenzeel word mijn bestelling gratis thuis bezorgd?
Dat klopt. Klik bij het afrekenen op de optie 'Gratis bezorging in Scherpenzeel' en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
(LET OP! Maak je gebruik van deze optie maar, komt het afleveradres niet overeen met een adres in Scherpenzeel. Dan ontvang je naderhand nog een factuur met €2,95 verzendkosten + €5,- administratiekosten. Pas zodra de tweede factuur is betaald zal de bestelling verzonden worden.)
7. Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Je hebt altijd het recht om je bestelling te retourneren. Je vindt alle informatie over retourneren hier.
8. Oeps, ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevestiging, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@littleleather.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.
9. Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevestiging afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt.
10. Ik heb een e-mail ontvangen van Webwinkelkeur, en nu?
We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met onze producten en onze service. Laat (nieuwe) bezoekers aan onze webwinkel weten wat uw ervaring is door een review te plaatsen. U zou ons daar enorm mee helpen. Daarnaast vinden we het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
11. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littleleather.nl